Jag står här vid mitt fönser, ropen skallar i mitt öra. Rätta dig i led och mönster, inte mycket annat finns att göra.

Idag va ja först i skolan, sedan åkte jag hem och hämta Mollybusen.
Alexandra var med hon fick skjuss med mig hem till Svartvik.
Så åkte jag till farmor för att hämta henne men då va pappa där så hon åkte med honom till Nolby och jag for och hämta mammuten i stallet :)
Sen åkte vi hem och åt middag, tur man har mamma och pappa som man kan äta middag hos då man är ensam. Sedan var de 29 års kalas för Patrik :) Och på tisdag är de min tur att fylla år :D
Nu sitter jag i allfall i soffan och kollar på Big Brother :)
Nu ha ja inte tid att skriva mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0