Vart än hon vänder blicken, finns det speglar överallt. Men hon har lärt sig tricken, för att fly från sin gestalt.

God morgon!
Va härligt de är at vakna av Molly som försöker busa med Ludde...
Morr och skäll och voff. God morgon betyder de skulle ja tro.
Jaja, de va väl bara att pallra sig upp.
Mamma hade gått till stallet så jag fick ta ut mitt yrväder Molly på en promenad så hon fick sin vilja igenom.
Nu ha ja ätit lite frukost och pratat med min karl, dom skulle ut och åka skoter nu innan vädret blev sämre.
När mamma kommer hem ska vi åka ner på ICA och hämta ut ett paket jag bestält sen tro jag att vi skulle åka in till morfar en sväng.
De är faktiskt ganska mysigt med en Mamma-Sofia helg :P
Aja nu ska ja kolla vad hundarna hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0