Why worry? Forget your troubles. Above the sun shines lovely, the clouds sometimes obscure.

Idag glömde både jag och Magnus våra minnen hemme.
Vi skulle åka ut på Elgiganten för att kolla upp hans mobil, varpå vi glömde kvittot.
Vi far vidare till Brandworld där jag ska lämna in min jacka, varpå jag glömt jackan hemma!
Jaha, och va fick vi uträttat?!
Ja de vette fan..
Jaja, vi åkte i allafall hem och städade lite då någon nytta ha vi gjort i allafall.
Nu sitter vi och kollar på Time Out och seeen Big Brother, YES :)
Imorrn far Magnus söder över till Uppsala på kurs så jag och Molly blir ensamma till på onsdag :/
Måste pussa lite på han nu känner ja!



Längtar till sommaren som bara attan!

Kommentarer
Postat av: Mariustina

Keep the good works comming.

2011-08-16 @ 10:53:26
URL: http://mariustina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0