Det här tåget har ingen slutstation, inget mål och sista destination. Det ändrar riktning, byter spår, och det finns inget som består.

Har nyss pratat med min älskling på Skype, kan inte riktigt förstå att om en
vecka så sitter jag där nere med honom.
Jag längtar så mycket efter Magnus men tiden har gått fort :)
Imorrn så ska pappa och mamma komma in till stan för pappa ska
följa med mig på Forex och växla in pengar.
Sedan så åker vi hit och äter middag tillsammans.
Jag tänkte tvätta lite och sedan börja packa lite.

Nu ska ja kolla liten stund till på tv sen ska ja sova.
Imorrn blir det full dag med skolarbeten för mig.


What is love?
In math, it's a problem. In history, it's a battle.
In science, it's a reaction. In art, it's a heart.
But to me? Love always will and simply be, you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0