Flyg, mina drömmar! högt över vardagens regntunga moln. Pröva era vingar, långt bortom verklighetens horisont.

Idag så började skolan halv 9, hade redovisning på säljsamtal.
Gick väl helt okej enligt mig.
Sedan så hade vi hål från havl 10 till halv 1 så då åkte vi hem hit och fikade sedan åkte vi ner på stan och åt lunch på Coffee House.
Såg en film på svenskan från 1944, ganska så trälig film.
Och vi fick också reda på att mösspåtagningen är den 25 maj om ja nu inte minns fel.
Äntligen börjar det kännas att studenten närmar sig med storm steg :D

Då vi slutade så skjussade jag Kajsa och Elin hem till Kajsa så stannade vi där en liten stund och sedan skjussade ja dom till tågstationen och själv åkte jag ill Ungdomsmottagningen f
ör att förnya mitt piller recept.

Nu sitter jag och Molly och kollar på tv, tänkte åka och hälsa på morfar om han är hemma sen ikväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0