Förföljd

Imorse så hade ja lovat att skjussa Magnus till jobbet, halv 6.
Va så jäkla trött!
Skjussade han till Ortviken och på vägen hem kommer en bil efter mig.
Ja kör upp backen mot oss och han ligger bra långt bakom, svänger in på vår gata sedan in på
gården. Kliver ur och tar ut Molly då ser ja att bilen kommer på gatan, stannar, sedan backar han iväg.
Ja kubbar in och låser dörren.
Skiträdd!
Va fan ville dom!!!!

Aja somnade om efter 2 timmar då ja suttit och kollat på alla bilar som åkt utanför.
Sebbe smsade mig 12 då vaknade ja, så hade vi bestämt att vi skulle åka på veteranmarknaden i Bersåker.
Så ja gjorde mig klar sen då Sebbe kom så åkte vi till marknaden och kika lite.
Va inte vidare mycket att kolla på.
Bara bilarna som va intressanta.

Nu ska ja kolla lite på bloggar och vila lite tills Magnus slutar kl 18 så ska ja hämta honom
och sedan ska vi till Ida och Danne på middag:)




(Kommer detta att bli en början till vår framtid?
Jag är faktiskt en aningen förvirrad.
)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0