Förste chaufför

Igår så åkte vi upp till stugan där mamma, pappa och farmor va.
Syrran, Patrik och Tilda var också där.
Vi firade mammas födelsdag, jag och Magnus hade köpt jordgubbar och grädde. Mums!
Sedan vid kl 5 så åkte jag och Magnus ner till stöde för att grilla med ett gäng bekanta.
Blev lite "dricka" för folket men ja körde ju så ja satt me saften ja. Ärligt talat.
I allafall så hade vi skitkul där, runt ett kom grabbarna på att dom skulle åka och hälsa på Mattias och Marie.
Och de va bara ja som kunde köra så de hängde på mig.
Och dom ville åka Henkes Cheva Van, pilsnerbilen you know!
Aja ja gjorde väl de då. Så vi körde åt helvete ut i skogen på en liten jävla grus väg typ 2 mil.
Och där va Mattias och Marie
Så vi va väl där hos dom en timma sedan åkte vi tillbaka till Stöde.

Kom hem kl 4 inatt.
Så skulle vi iväg kl 10 för Magnus skulle på nåt grejs med scouterna och jag är nu hos mamma och pappa.
Ja va i allafall dötrött imorse av någon anledning.
Tror Magnus höll på i en timma och försöka få liv i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0