Högt över molnen, Vill jag flyga fri, En risktagare är jag, En drömmare ska jag förbli.

Idag var ja på jobbet, satt i mitt lilla kontor me en kopp te, lite musik och en stooor hög med
servicerapporter. Trodde jag skulle vara klar me dom till lunch men blev klar prick 4 då vi slutar.
De va lite mer än ja trodde :P
Så åkte ja hem och hämta Molly sedan brassa vi ut till mamma och pappa och åt middag med dom.
Blev enchiladas, mums :)

Nu ska jag kolla på Big brother sedan mys med Mollygosen i soffan.
Imorrn måste ja åka ut till farmor och hämta resväskan som ja ska ha.
Shiiiit nu börja de närma sig, HJÄLP!



Familjen Adams, nej ja mena Sundberg!
Senast då vi va i Rhodos:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0