Kanske har du slängt dig i soffan och skridit, långt över sammanbrottets rand, men minns då mitt bland mörkret, det händer oss alla ibland...

Idag skulle ja som sagt vara på skolan istället för på praktiken för ja kände att jag behövde göra bort lite skolarbete. Och när jag kommer dit så får jag skäll för att jag är där och ska göra skoljobb istället för att vara på praktiken! Jahopp, då sa ja de okej ja gå på praktiken så tar ja IG i dessa 2 ämnen då.
Nääe de va ju inte bra de heller.
NÄHÄ... VA I HELVETE VILL NI ATT JA SKA GÖ DÅ!!!!!
Jävla lärarjävlar. BURN IN HELL!
Jaa, nu är ja förbannad!
Inget duger åt dessa förbaskade lärare. Dom må ju vara född till demoner.

Jag gjorde i allafall de ja skulle så ska ja på praktiken imorrn.
Eller nej ja kanske ska sitta hemma istället för jag duger ju inte åt något!
Baaaah -.-

Om en stund så kommer mamma och pappa hit så ska mamma fixa middag medans jag och pappa åker på Forex och växlar in mina pengar till San Agustin.
Sedan ska ja tvätta lite och städa. Kanske börja packa lite.



Tur att jag har Molly här bakom mig som gör mig gladare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0