Molly stöter på datorn...

Igår så kunde jag inte blogga efter som min lilla buse till hund hade tuggat sönder vår nätverkskabel.
Och vår dator fungerar inte bra utan den man få sitta och ansluta, koppla från, ansluta koppla från.
Så hade Clas Ohlsson precis stängt igår så ja på åkte nyss ner och köpte en ny.
Så nu fungerar de :)

Igår kväll så va jag, Christian och Sebbe ut och åkte lite.
Träffa lite folk och så där.
De va full rulle i Sebbe så undra hur han mår idag då ;)
Vid kl 3 så hämtade vi Sebbes tjej och hennes kompis från en fest så skjussade ja hem dom.
Så ja somna runt halv 5.

Imorse så började ja att packa resväskan lite och skrev en kom-ihåg-lapp.
Kan behövas.
Jag hatar att packa. Kommer kolla säkert 88 gånger om ja ha packat allting.
Nu ska ja hänga lite tvätt och sedan gå en promme-nos med Molly :)





Inte så konstigt att nätverkskabel inte fungerade igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0