Uppdatering från värmen

Hej alla blekfisar i kalla Sverige!
Här sitter vi på restaurangen på Rocas Rojas.
Igår när jag hade anlänt så mötte Magnus upp mig så bytte vi om och gick och
bada vid poolen. Brände mig lite på magen.
(Enligt pappa så tar solen bäst på de stora ställena så där fick han väl rätt som vanligt då)
Idag så va de lite mulet fram till 2 så efter det så gick jag till poolen och solade och badade medans Magnus var
på anläggningen. Vid halv 5 kom han hem så då gick vi ner till havet och lekte bland vågorna.
Ni är avis va?
De skulle ja vara i allafall ;D

Imorrn fick Magnus ledigt sedan har vi ju tid tillsammans hela helgen så då ska vi nog åka på
marknaden och hitta på lite annat roligt :)

Nu ska jag fortsätta att vara social med gänget här så får ni forsätta frysa hemma i Sverige.
Förlåt men de är ju så roligt att retas hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0