Working hard for that day

Ha precis kommit hem från skolan, sista lektionen hade vi idrott och då
tränade vi på dansen till Guldtrofén och den kommer bli grym :)
Sedan skjussade ja hem min vän Kajsa till Bergsåker och nu sitter jag här och
funderar på vad ja ska äta. Det är så tråkigt att göra middag då man är själv.
Känns så drygt liksom.

Imorrn och på fredag har vi ju praktik men jag frågade min mentor om jag fick vara
på skola istället eftersom att jag har en hel del ja måste göra eftersom jag inte vill
ligga nere i San Agustin på playan och plugga så gör ja de istället för att vara på praktiken.
Vill ha bra betyg när ja gå ut liksom :P

Nä asså min mage ropar efter middag nu, nåt måste ja hitta på till middag -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0