Dum huvve

Idag så tog ja lite sovmorgon då pappa va ledig så ja hörde då han klev upp och Molly följde me.
Så ja vände på mig och sov en stund till.
Klev upp 10 tro ja, kollade på tv medans pappa målade i datarummet.
Sen gjorde ja lunch åt honom och mig.
Sen åkte vi på farfars grav och tände ljus och sen åkte vi till farmor.
Sen följde ja me till pappa igen och plockade ihop mina grejer.
Sen när mamma kom hem från stallet och dom packade ihop för att åka till Hassela
så åkte ja hem till ensamheten.
Men min älskling sitter på flyget hem nu så snart kommer han :)
Ska vila en stund tills han kommer fick sån himla huvudvärk.
Fattar inte va problemet är med in skalle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0