Dog Rescue

Min syster har under en längre tid stöttat en djurorganisation som heter Dog Rescue.
Dom räddar gatuhundar och hästar i Rumänien.
Där dom kastas ut på gatan av sina "familjer".
Jenny bestämde sig ganska fort för att adoptera en hund därifrån,
egentligen vill man ta allihopa men de kan man ju tyvärr inte.
Vilket gör fruktansvärt ont i hjärtat då man ser alla dessa hundar på bild som vill ha
ett nytt hem, en ny familj, som verkligen bryr sig.

Jag tycker att ni alla kan ge 5 minuter av eran tid till att kolla upp både min syster blogg.
för mer information och även Dog rescues hemsida.
www.jennyslife.blogg.se
www.dogrescue.se

Jag, min mamma och min syster som verkligen fastnat för detta och vill göra allt för att
få så många hundar att må lite bättre i hägnet i Rumänien är att vi startat en insamling
med saker som vi tänker skicka ner till Rumänien.
De saker vi tycker är slitna kan användas nere i Rumänien.
Hundtäcken som blivit för småa, slitna koppel,
hundben som inte föll din hund i smaken, gamla leksaker som inte hunden bryr sig om längre,
även hästgrejer, slitna täcken, grimmor.
Allt möjligt.
Filtar, hundmat, godis, hundben.
Ja kan göra denna lista lång.

Snälla hjälp oss med detta!
Är ni intresserad av att skicka saker så kan ni kontakta mig på
072-7337 654
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0