En upplevelse man aldrig vill glömma

Idag klev ja på tåget mot Arlanda klockan 07.57 för att möta upp Jenny och Patrik.
Kom fram med tåget 11.09 på Arlanda.
Mötte upp dom och sen gick vi till Terminal 5 för att vänta in flyget från Rumänien.
Till slut kom karln som dom skulle skriva på papperna med.
Flyget landade 11.55, pulsen steg ganska mycket i takt med att klockan gick över 12 slaget.
Tillslut ser vi hundburarna komma.
Fram med kameran!
Alla hundar var överlyckliga och även de nya ägarna.
Shit pommes vilken upplevelse att se dessa gatuhundarna som inte haft en familj till
att nu ha en stor egen familj.
Jenny och Patriks lilla Mimmi va mycket mindre än va vi trott.
Sugen på skinka va hon också för den sluka hon rätt snabbt.
En glad liten tös va de i allafall som kommit hem till Sverige.

I bilen på väg till Stockholm så låg hon i Jennys knä, rätt trött.
Men sen börja hon vakna till innan vi klev ur för att gå in på en hundbutik då
Jenny köpte en lite stickad tröja åt henne då hon verkade lite frysen.
Sen checkade vi in mig på hotellet så ja installerade mig på rummet
och sen gick jag till Jenny och Patrik
och till mötes får ja en hel glad lite Mimmi, springandes mot mig.
Nu va de lite mer fart på tösen efter att hon druckit lite vatten.
Nu har Jenny och Patrik gått iväg för att äta lite så
nu sitter jag och Mimmi i soffan.
Mimmi har lagt sig och kommer troligtvis sova en stund.
Har varit en hel del intryck för henne under dagen.
Även för mig känner ja, så nu ska ja vila en stund och kolla på tv :)


Lite dåliga webcamera bilder men mer kommer imorrn
då ja kommit hem.
Men här är lilla Mimmi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0