Pensionären Sofia

Idag så va ja till syster och hälsade på.
Molly va hemma då Mimmi och Bella har lite svartsjuka emellan sig så de va bättre att de va lugnt
några dagar till.
Sen ringde Sebbe och fråga vart ja va, då stog han och Lars på altanen.
Så ja fick brassa hem till dom, för annars blir Molly helt förstörd :P
Halv 3 skulle ja och simma med mamma, och medans så ville Sebbe och Lars vara barnvakt åt Molly
och de fick dom ju såklart :) Tack för de grabbar :)
Sen efter att ja simmat så åkte ja hem och gjorde mig klar sen kom Magnus och hämta mg
så for vi till Magnus mamma och blev bjuda på middag och hjälpte henne med lite småplock.
Nu sitter ja och slöar i soffan och gosar med Molly :)
Ska snart lägga mig i sängen och läsa, vaknade imorse så Magnus väckarklocka ringde
halv 6 och va pigg, så då klev ja upp :P
Kände mig som en pensionär hehe
Läste tidningen och drack te haha de va härligt att vara vaken tidigt.
Satt mig med täcket i soffan och myste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0