Utgång blev en snabbare hemgång

Igår så skulle vi fira att Lars fyllde 20 år.
Ja hade bara tänkt mysdricka här med dom men ångrade mig och planerade att följa me dom
in på krogen.
Va till mamma och pappa och åt middag med dom och sen for ja till Sebbe som inte va klar som vanligt.
Och så fick ja med mig hans bror också med på lite "förfest" hos mig och sen me till krogen.
Jaja vi satt här hemma och drack lite och hade trevligt.
Sen skjussa Magnus in oss till stan och vi gick på Svenssons.
Resten är historia men Magnus fick komma och hämta mig.

Idag blir de väldigt lugnt.. är så trött.
Gick och la mig för att läsa men somna så nu ha ja väl sovit 2 timmar.
Men Sebbe ska komma så då kanske ja piggnar på mig då ja få lite sällskap.

Yada Yada
Bara massa strunt att skriva idag haha, ha en trevlig lördag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0