Vekling

Vaknade imorse och trodde att ja mådde bra, fast efter frukosten så kände ja att
ja inte mådde riktigt great.
Blev illamående och frysen.
Sen kom mamma och pappa hit, jag och mamma skulle baka och pappa och Magnus
for till stugan och hämta granar.
Efter en ipren och lite sysselsättning så kändes de lite bättre.
Är väldigt orkeslös men de bli ja jämt då ja ha feber.
Blev iallafall bullar, tekakor och chokladkakor bakat.
Tar väldigt lång tid endå då både bullarna och tekakorna ska jäsa lite.

Då mamma åkte hem så sjunk ja och filten ner i soffan.
Kollade på tv sen somnade, vaknade nu då Magnus min älskade
hade gjort middag. Kött, potatis, beasås och vitlöksbröd.
Min älskling :')
Nu ska Magnus greja i hallen och ja ska faktiskt.. sitta här.
Japp, ja är en vekling!



Stackars mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0