Arbetslös är vad ja är

Idag ha ja inte gjort så mycket.
Mitt liv som arbetslös nej ja menar arbetsSÖKANDE!..är ganska enformigt.
Vaknar, går ut med Molly, slår på datorn, kollar platsbanken, skickar in jobbansökan om de finns nåt intressant, äter frukost, går prommis med Molly, kollar platsbanken,
filosoferar, gör middag, Magnus kommer hem.
Jada jada jada!
Jag hoppas att jag får ett jobb snart.

I allafall så åkte ja ner på badhuset och simmade med mamma.
Sen så åkte jag hem och åt middag med Magnus.
Som ja sa ovan, som vanligt :P
Nu ska han greja med gräsklipparn som de va nåt vaj med.
Sen ska han klippa gräset om han får till den
och efter de ska vi åka till mamma.


Less och trött tjej efter simningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0