Helgens bravader

I lördags så va vi med mamma och pappa med Street Rulers på Södra berget.
De hade 30-årsjubileum.
De va ju Back-SM men då vi kom så tog dom paus i tävlingen så
åkte vi i en parad upp.
Sen uppe på Södra så va de frågeslinga och lite grillning.
Sen då vi kom hem så gjorde vi oss i ordning och for till mamma och pappa,
jag va nykter med de andra drack lite öl och så dära.
Sen åkte vi till klubben där de först va buffé sen fest.
Va i allafall trevligt :)

Sen idag så åkte jag, Magnus, mamma, pappa och Tilda ner till hudikmarknad.
Magnus handlade ett par fritidsskor och jag hittade ett par termo-leggins.
Blir nog kanon i vinter under skoterstället.
Sebbe och Lisa va också där så jag och Sebbe åkte karusell :)
Otrrrroligt roligt :D
Sen gick vi på Dollar stores också, blev lite handling där med.

Och sen ikväll hämtade vi Molly som varit i Vigge hela helgen.
Så äntligen är hon hemma :)

Imorrn ska ja hämta Tilda på dagis sen ska hon sova hos mig.
Magnus åker på kurs imorrnbitti och kommer hem på tisdag eftermiddag.
Så då ska ja ha lite Tilda-mys :)

Nu ska vi kolla på tv och slöa lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0