Alla hjärtans dag

Nu ha ja gjort mig klar för att gå ut och äta med min kära.
Bara vänta på att han kommer hem från jobbet.
Tyvärr kommer kanske en annan "älskling" till mig fara ifrån mig.
Vi ha ju älskade Audin till salu och ikväll ska en kille komma och titta på den.
Snyft.. vill inte sälja den...
Jag är verkligen en knäpp person.
Jag avskyr att sälja bilar. Känslomässigt.
Fattar ni.. hur kan man va så känslig för ett ting.
Kommer aldrig glömma då pappa sålde  våran Volvo 850 vi hade.
Kommer ihåg hur ja satt i baksätet i den nya bilen och ser 850 inbackad i en carport.
Och sen rullar vi därifrån och ja gråter.
Här va ja kanske 7-8 år. Ja vet inte. Nåt sånt kanske.
Näe usch hatar att sälja bilar.

Jaja tillbaka till ämnet.. va de nu va :s
Äsch ja är klar i allafall, nu ska ja vänta på Magnus och kolla på Simpson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0