Du och jag

Hitills idag ha ja inte gjort så mycket mer än varit på prommis med Molly.
Ska strax gå och duscha sen göra mig i ordning.
Då Magnus kommer hem så ska vi åka och äta på All star.
Ingen av oss är väl mycket för Alla hjärtans dag men vi tänkte
att vi går ut och äter i allafall. De gör man så sällan endå.
Så hittade ja en lista som kan passa denna dag:

Vad heter ni? - Sofia och Magnus
Hur träffades ni? - Via Internet
Hur länge har ni varit tillsammans? - Snart 2 år, i April
Är ni förlovade? - Nej
Bor ni ihop? - Ja, i hus.
Har ni barn? - Inte än
Har båda körkort? - Aa
Kommer du ihåg er första kyss? - Aa
Vem sa "Jag älskar dig" först? - De kommer ja inte ihåg faktiskt
Vem är äldst? - Magnus han är 5 år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är vädur och Magnus är fisk.
Vem fyller först på året? - Magnus
Vem är längst? - Magnus
Vem sjunger bäst? - Öhm, vi är rätt tondöva båda två. Men jag är nog bättre.
Håller ni handen på stan? - Jaa
Har ni haft sex? - Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Asså vi blev ju inte tillsammans på första dejten.
Men innan vi träffades så hade vi bara pratat via telefon.
Vad har ni gemensamt? Jaa, vi har ju lika intressen. Inte lika humör iallafall. De får ja höra,
mitt damp-humör efter min far ;) Min familj vet!!
Blev du kär i första ögonkastet? - Mja, halvt. Haha så svårt me liksom "första ögonkastet".
Men i princip så Ja.
Har ni någon speciell låt? - Ja
Har ni några "frikort"? - Verkligen inte.
Har ni stora framtidsplaner? - Ja de ha vi.
Har ni gråtit i varandras armar? - De är nog jag som stått för de flesta tårar.
Har ni varit utomlands tillsammans? - Ja
Vilket är ert bästa minne? - Ska man kunna välja ett liksom
Vem lagar bäst mat? - Ja vet inte. De är ju ja som lagar mat varje dag.
Men Magnus är inte alls dålig på att laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Är hemma, är hos släkt, är me vänner mm
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Ja oftast
Bodde ni långt från varandra när ni träffades första gången? - Ja bodde i Nolby och Magnus hade lägenhet i stan. Så va är de ca 1,5 mil.
Men ja flytta dit typ på en gång. Skönt att ha nära till skolan ;)
Blir du lätt svartsjuk? - Nej, inte nu längre.
Brukar ni bråka? - Näe, mer tjafs. Men asså inte så vi blir ovänner. Vi är mer oense.
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Ringer. Smsar om man inte kan ringa varandra.
Vilken är hans finaste kroppsdel? - Ja tycker de är svårt att säga. Ja älskar ju hela Magnus.
Vad använder ni för preventivmedel? - P-piller
Brukar någon av er prata i sömnen? - Ja, vet att ja ha gjort de ibland. Magnus ligger mer och mumlar och mhmar i sömnen. Apropå de så borde mhmar finnas i svenska ordboken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0