Gratulationer till Herr Sundberg!

Idag ha ja inte gjort så mycket faktiskt.
Har fastnat i en sån där kanon bok som man inte kan släppa ögonen från.
Precis som en bok ska vara.

I övrigt så fyller min kära fadersfigur, min papput år idag.
Så vi bjöd ut han och mamma på Stekhuset.
Riktigt god trerättersmiddag :)
Så nu blir de till att ligga i soffan och smälta denna goda mat.
Och för tillfället så är inte min lilla Molly hemma.
Nä surru, hon va me Sebbe på äventyr hon.
Så dom kommer väl om en stund :)


Pappa i sin älskade miljö. Vinter, fjällen och skoter :)


Jag och fader på Rhodos.


Pappa och Molly tog en "liten" siesta.


Älskade mammut och papput i Rättvik.

Grattis papput, Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0