Höga fjäll och febertoppar

Har inte skrivit sen vi kom hit till Åkersjön.
Men vi åkte runt 9 hemifrån i söndags och kom fram till stugan runt halv 2 tro ja.
Sen blev de mest slöande i stugan.
Sen igår åkte jag, pappa och Magnus på en skotertur.
Jag lånade XCn av pappa.
Åkte upp till Ansätten och åt lunch och runt tillbaka.
Sen på kvällen blev ja hängig och fick feber.
Så ja gick och la mig halv 9.
Men imorse då ja vaknade mådde ja bra.
Så idag åkte jag, Magnus, mamma och pappa en skotertur
till Jänsmässholmen sen runt till Ansätten och tillbaka.
Otrrrroligt fin skotertur!!
Sen då vi kom till stugan så grillade vi hamburgare och nu sitter vi och
slöar i soffan och ska kolla på skidåkningen på tv.

Bilder får ni då ja kommit hem.
För internet är så segt här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0