Sleeping with my eyes open

Sen helgen har jag verkligen varit trött.
Blev för lite sömn för mig under helgen.
Är inte van att vara upp till halv 5 varje dag.

Magnus kom hem i söndags så de va skönt.
Åkte till mamma och hon bjöd på våfflor och Magnus och pappa kom precis till middagen.
Sen åkte vi hem och då kom Sebbe och Danne.
De tvätta bilarna och greja på.
Och ja satt och titta på.
De är så skönt denna årstid när man kan vara ute på kvällarna och de är skönt väder mm
Ja sen igår så gick jag i min lilla trötta bubbla hela dagen.
Hade glömt bort att vi skulle på bio med mamma.
Så Magnus påmide mig då vi åt middag så då fick ja sätta lite fart på benen och göra mig i ordning.
Vi va ner med mamma på Opalen där dom visade Hamilton den med Mikael Persbrandt.
Filmen var lite för snurrig för mig. Fattatde inte rikitgt va den handlade om.
Svårt att hänga me. Eller så är ja trög, vem vet.

Idag ska ja in till stan en snabbis sen ska ja möta upp Magnus då han slutar
så ska vi handla lite till min födelsedag på torsdag.
Sen ikväll ska vi till Sebbes mamma och klippa oss.


Så här känner jag mig: Överkörd!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0