Reunion

Idag så va ja till tandläkaren. Ville nästan ha me mig mamma men kände att ja måste klara mig själv. Och de gjorde ja. Även fast ja åkte till mammas jobb efteråt och tyckte synd om mig själv. Japp sån är jag :p
Sen så va ja och träffa farmor en stund som va på pensionärs hobbyn så där satt ja en timme och lyssna på Hulda och Agda eller va nu alla damer hette. Dom är ju väldigt pratglada gamlingarna. Sen så va ja hem och gick promis me Molly och sen fick ja besök av syster, Patrik och Tilda :) Sen kom Sebbe förbi och sen då Magnus kom hem från jobbet så åt vi middag och sen for ja ut till Kajsa på Birsta och va me henne en stund. Och då ja kom hem så gick vi en promis me Molly sen titta vi på ett avsnitt av Skilda Världar. Gud va beroende man blir av serier. Varje ledig sekund så kika vi på lite Skilda Världar. Nördar är vi!
Men nu ska ja sova, trött som attan är ja. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0